In memoriam

Al principi tocava com ho feia Chuck Berry, durant sis o set mesos. Quan estava amb els Yardbirds no podies notar la diferència. Llavors em va donar pels bluesmen més antics. Vaig dedicar-me a Big Bill Broonzy, potser perquè el tenia a l’abast; després vaig escoltar tota una penya que no havia escoltat mai abans: Robert Johnson, Skip James, Blind Boy Fuller. Senzillament m’hi vaig tirar de cap, era una món totalment nou per a mi. Els vaig estudiar i escoltar, una vegada i una altra, del dret i de l’inrevés. Tenia disset, divuit anys. Al final vaig quedar-me amb B. B. King i des de llavors no he canviat. I encara penso que és el millor guitarrista de blues de tot el món.

Eric Clapton

I thank the Lord for letting me stay around a little longer
Till I got, got a lot more to give
I thank the Lord for letting me stay around a little longer
Lord knows I love the life I live

This old road’s been so good to me
I’ve been given much more than I ever dreamed
I won’t ever stop playing these blues
That’s what I think He put me here to do

God Bless you, B.

Deixa un comentari

